четвер, 30 липня 2020 р.

Статут закладу

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішення ___сесії

Чумаківської сільської ради

                                                 _____скликання № ________від ______2019р.

Сільський голова Чумаківської сільської ради

_____________________ В.І.СТЕЦЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

комунального закладу

«Заклад дошкільної освіти

(дитячий садок)

загального розвитку

«Мальвіна»

Чумаківської сільської ради»

 

 

 

 

 

 

с.Чумаки

2019рік

 

 

 

1.    ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) загального розвитку „Мальвіна” Чумаківської сільської ради» для дітей віком від трьох до шести (семи) років, де забезпечуються їх розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Заклад освіти прийнятий до комунальної власності Чумаківської сільської ради 01.07.2019року.

1.2. Юридична адреса:                                          52022, Дніпропетровська обл.,

                                                    Дніпровський р-н,

                                                    с. Маївка,

                                                    вул. Київська 61,тел:(096)5590650

email: director@dnzmalvina.dp.ua.

1.3.Засновником  закладу освіти є Чумаківська сільська рада. Засновник здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

1.4.Заклад освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”,  „Про дошкільну освіту”, Положенням про дошкільний навчальний заклад України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, (зі змінами внесенеми згідно з Постановами КМУ№1124від 05.10.09 р., №1204від 16.11.11р.),іншими нормативно-правовими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів, наказами  Міністерства освіти і науки України, рішеннями Чумаківської сільської ради та власним Статутом.

1.5. Головною метою  закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.6. Діяльність  закладу дошкільної освіти направлена на:

ü реалізацію основних завдань дошкільної освіти;

ü збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я  дітей;

ü формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;

ü забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

1.7.Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним статутом.

1.8.Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед особою, суспільством та державою за:

Ø реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України „Про дошкільну освіту”;

2

Ø забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;

Ø дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

Взаємовідносини між закладом дошкільної освіти та юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

Заклад дошкільної освіти  є юридичною особою і діє на підставі Статуту, який затверджується засновником, Чумаківською сільською радою.

Заклад дошкільної освіти  має печатку і штамп встановленого зразка.

1.9.Порядок прийому, відрахування та збереження за дитиною місця у  закладі дошкільної освіти визначається засновником, Чумаківською сільською радою.

1.10.Режим роботи закладу дошкільної освіти встановлюється його засновником Чумаківською сільською радою  відповідно до законодавства України.

2.КОМПЛЕКТУВАННЯ  ЗАКЛАДУ  ОСВІТИ

2.1. Заклад розрахований на 25 місць.

2.2. Група комплектується за віковими ознаками.

2.3. У  закладі функціонує 1  група   загального розвитку:

v  різновікова група передшкільного віку для дітей від 3 до-6 (7) років

2.4.Наповнюваність групи дітьми становить:

v різновікова група –  15  дітей;

v з короткотривалим  перебуванням дітей - до 10 осіб;

v в оздоровчий період - до 15 осіб;

v в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з  особливими освітніми потребами.

                 Засновник  може встановлювати меншу наповнюваність групи у закладі дошкільної освіти. У закладах дошкільної освіти, розташованих у селах, кількість дітей у групах визначається засновником  залежно від демографічної ситуації.

2.5.Прийом дітей до закладу освіти здійснюється керівником протягом календарного року.

 Під час прийому дитини до  закладу освіти керівник ознайомлює батьків або осіб, які їх замінюють, із Статутом закладу дошкільної освіти та іншими документами, що регламентують його діяльність.

 Для зарахування дитини у заклад необхідно пред’явити:

§медичну довідку про стан здоров’я дитини;

§медичну довідку дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

§свідоцтво про народження дитини (копію);

§заяву на зарахування дитини у заклад освіти;

 

                                                        3

§  підписати  угоду між дошкільним закладом та батьками або особами, які їх замінюють.

2.6.    Формування та наповнюваність групи здійснюється наприкінці навчального року (квітень травень).

2.7.    За дитиною зберігається місце у закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 днів).

2.8.    Відрахування дітей із  закладу освіти може здійснюватись:

-         за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

-         на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в закладі дошкільної освіти;

-         у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців;

-         коли дитина без поважних причин не відвідує освітній заклад більше місяця;

-  при невиконанні угоди між  закладом освіти та батьками або особами, які їх замінюють.

2.9.Термін письмового повідомлення батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини – 10 днів.

 

 

3.РЕЖИМ  РОБОТИ  ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

3.1.Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем       протягом 10,5 годин. Вихідні дні - субота, неділя, святкові, тощо.

3.2. Щоденний графік роботи  закладу дошкільної освіти:

                початок – 7.30, кінець роботи – 18.00.

3.3.Щоденний графік роботи груп  закладу дошкільної освіти:

                різновікова  група  - з 7.30 до 18.00.

 

 

4.ОРГАНІЗАЦІЯ   НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО   ПРОЦЕСУ   У   ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

                4.1.Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні та реалізується згідно з комплексною  освітньою програмою «Дитина в дошкільні роки», навчально-методичними посібниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

                4.2.Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня  і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня  по 31 серпня (оздоровчий період) у  закладі проводиться оздоровлення дітей.

4.3.                  Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до робочого навчального плану та річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

4

4.4.                  План роботи дошкільного закладу та план  роботи  на  оздоровчий період схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником закладу дошкільної освіти.

4.5.                  У закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.

4.6.                  Навчально-виховний процес у закладі дошкільної освіти здійснюється за  комплексною освітньою програмою «Дитина в дошкільні роки» згідно чинного законодавства.

4.7.Заклад дошкільної світи організовує освітній процес за еколого-природничим напрямком.

 

5.     ОРГАНІЗАЦІЯ  ХАРЧУВАННЯ  ДІТЕЙ

У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ  ОСВІТИ

5.1.Заклад  дошкільної освіти забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку з дотриманням натурального набору продуктів відповідно до чинного законодавства.

      5.2.У закладі встановлено 3-разове харчування дітей, на період літнього оздоровлення встановлено чотириразове харчування.

      5.3.Порядок забезпечення продуктами харчування: продукти харчування доставляються двічі на тиждень підприємствами - постачальниками, з якими заключено договір.

      5.4.Умови постачання продуктів харчування проводяться відповідно до санітарно-гігієнічних правил та норм:

- спеціальний автотранспорт;

- довідка про санітарну обробку автотранспорту;

- ксерокопія санітарного паспорта водія та на автотранспорт;

-санітарний висновок територіальної Держпродспоживслужби про оптову торгівлю постачальника;

- акт обстеження території постачальника, виданий територіальною Держпродспоживслужбою .

5.5.Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на сестру медичну старшу  та керівника дошкільного закладу.

 

6.                        МЕДИЧНЕ  ОБСЛУГОВУВАННЯ  ДІТЕЙ  У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

6.1.    Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти здійснюється на безоплатній основі сестрою медичною старшою, яка входить до штату навчального закладу, і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної

5

6.2.    медичної допомоги на до госпітальному етапі, організацію заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють.

До основних обов’язків сестри медичної старшої закладу освіти належать:

-         моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;

-         організація і проведення медичних оглядів, у тому числі, поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;

-         здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотриманням раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;

-         медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;

-         проведення санітарно просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу.

6.3. ЗДО  надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

7.    УЧАСНИКИ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

7.1.                  Учасниками навчально-виховного процесу у  закладі дошкільної освіти є діти дошкільного віку, педагогічні працівники, помічники вихователів, медичні працівники, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають послуги у сфері дошкільної освіти.

7.2.                  За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення:

-         нагородження Почесними грамотами відділу  з гуманітарних питань Чумаківської сільської ради, Головного управління освіти, Міністерства освіти України, значком „Відмінник освіти  України”, державними нагородами;

-         преміювання

7.3.                  Права дитини у сфері дошкільної освіти:

-         безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

-         захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному і духовному розвитку;

-         захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;            

-         здоровий спосіб життя.

              6

7.4.                  Права батьків або осіб, які їх замінюють:

                  -обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу;

                  - звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

 

                  - брати участь в покращенні організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;

                  -  захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних  органах і суді.

  Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:

-  своєчасно вносити плату за харчування дитини в дошкільному закладі у встановленому порядку;

-  своєчасно повідомляти заклад освіти про можливість відсутності або хвороби дитини;

-  слідкувати за станом здоров’я дитини;

-  у разі невідвідування дитиною  закладу дошкільної освіти протягом 3-х днів, подати довідку про стан здоров’я дитини.

 У разі невиконання обов’язків батьків, передбачених чинним законодавством України, заклад освіти може виступити позивачем до суду про позбавлення їх батьківських прав.

                 7.5.На посаду керівника закладу дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

                  7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України „Про освіту”, „Про дошкільну освіту”, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.

                  7.7.Педагогічні працівники мають право:

-на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;

-брати участь у роботі органів самоврядування закладу;

-на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах тощо;

-проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;

- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;

-на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;

-об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

-на захист професійної честі та власної гідності;

-інші права, що не суперечать законодавству України.

                                      7

7.8.                   Педагогічні працівники зобов’язані:

-       виконувати статут, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;

-       дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;

-       забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю, а також від фізичного та психологічного насильства;

-       брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, зв’язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;

-       виконувати накази та розпорядження керівництва;

-  інші обов’язки, які не суперечать законодавству України.

7.9.                  Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до закладу  керівником закладу дошкільної освіти.

7.10.              Працівники закладу дошкільної освіти несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно із законодавством.

7.11.              Працівники  закладу у відповідності до статті 26  Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя  населення»  проходять безоплатні медичні огляди в центральній районній лікарні Дніпровського району 1 раз на 6 місяців.

7.12.    Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

7.13.              Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку  закладу освіти не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

8.УПРАВЛІННЯ   ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

8.1.              Управління закладом дошкільної освіти здійснюється його засновником Чумаківською сільською радою.

8.2.             Керівника закладу дошкільної освіти призначає на посаду та звільняє з посади засновник  або уповноважений ним орган.

8.2.На посаду керівника закладу дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, вільно володіє державною мовою, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.

                                                  8

Керівник  закладу дошкільної освіти:

-           відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України „Про дошкільну освіту”,  та забезпечення рівня дошкільної освіти у  межах державних вимог до її змісту і обсягу;

-           здійснює керівництво і контроль за діяльністю  закладу дошкільної освіти;

-           діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

-           розпоряджається в установленому порядку майном і коштами  закладу освіти і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

-           приймає на роботу та звільняє з роботи працівників  закладу дошкільної освіти;

-           видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх  виконання;

-           затверджує штатний розклад у засновника закладу дошкільної освіти;

-            правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників;

-           забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

-           контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

-           підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

-    організує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

- щороку звітує про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово господарську діяльність закладу дошкільної освіти на загальних зборах колективу та батьків або осіб, які їх замінюють.

                 8.3.Постійно діючий колегіальний орган у закладі дошкільної освіти - педагогічна рада. 

       До складу педагогічної ради входять: керівник, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти, а також голова батьківського комітету. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники ЗЗСО, батьки або особи, які їх замінюють.

        Головою педагогічної ради є керівник закладу освіти.

       

                                           9

 

Педагогічна рада закладу:

-         розглядає питання навчально-виховного процесу в  закладі дошкільної освіти та приймає відповідні рішення;

-         організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

-         приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Кількість засідань педагогічної ради становить не менше 4-х на рік.

8.4.Органом громадського самоврядування закладу є загальні

збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік.

         Кількість учасників загальних зборів від працівників закладу дошкільної освіти – 10, батьків – 25.

         Термін їх повноважень становить 1 рік.

         Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

         Загальні збори:

-         приймають Статут, зміни і доповнення;

-         обирають раду закладу дошкільної освіти, її членів і голову, встановлюють термін її повноважень;

-         заслуховують звіт керівника закладу, голови ради закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом  відкритого голосування;

-         розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

-         затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку  закладу дошкільної освіти.

 

9. МАЙНО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Відповідно до рішення виконавчого комітету сільської ради народних депутатів  заклад дошкільної освіти має земельну ділянку площею

432,45 м2, де розміщені спортивні та ігрові майданчики, зони відпочинку, господарські будівлі.

 

10.ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

 ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

10.1.Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти проводиться відповідно до чинного законодавства та його Статуту.

10

10.2.Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти провадиться на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до чинного законодавства.

Джерелами фінансування  закладу освіти є кошти:

-         Чумаківської сільської ради;

-         державного бюджету;

-         добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб;

-         інші надходження, не заборонені чинним законодавством.

10.3.  Заклад дошкільної освіти за погодженням з Чумаківською сільською радою має право:

-         придбати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;

-         отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб.

10.4.  Заклад дошкільної освіти звітує до відділу з гуманітарних питань Чумаківської сільської ради про діяльність закладу 1 раз на рік. Статистична звітність 85-К про діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до законодавства України.

10.5.  Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в  закладі освіти визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковуються заклад дошкільної освіти.

За рішенням Чумаківської сільської ради бухгалтерський облік здійснюється через центральну бухгалтерію.

10.6.  Кошти закладу освіти зберігаються на рахунку цього закладу у територіальних органах державного казначейства на реєстраційних рахунках для обміну операцій з використанням загального фонду кошторису та спеціального фонду кошторису.

10.7.  Директор закладу має право першого підпису платіжних документів для здійснення видатків загального фонду кошторису та спеціального фонду кошторису. Другий підпис – головного бухгалтера Чумаківської сільської ради. Підписи на зазначених документах скріпляються печаткою Чумаківської сільської ради.

10.8.  Всі фінансові операції, пов’язані з витрачанням готівкових коштів, які надійшли від спонсорів, проходять через батьківський комітет.

10.9.  Штатний розпис закладу дошкільної освіти затверджується Чумаківською  сільською радою на основі Типових штатних нормативів  закладів дошкільної освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України  та погоджених з Міністерством фінансів України.

10.10.   Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі централізованої бухгалтерії, яка обслуговує заклад.

11

10.11.   У разі припинення діяльності закладу дошкільної освіти його активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

 

 

11.КОНТРОЛЬ  ЗА  ДІЯЛЬНІСТЮ

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

11.1.     Основною формою контролю за діяльністю закладу дошкільної освіти є інституційний аудит, що проводиться один раз на десять років працівниками територіальних органів Державної служби якості освіти.

11.2.    Контроль за дотриманням закладом дошкільної освіти державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється його засновником Чумаківською сільською радою.

11.3.    Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з навчально-виховним процесом встановлюється Чумаківською сільською радою.

 

12.РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

         12.1.Рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу дошкільної освіти приймає засновник. Реорганізація закладу освіти відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.

         12.2.Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеним цим органом. 3 часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління закладом.

         12.3.Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу дошкільної освіти, виявляє її дебіторів і кредиторів розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

          12.4.У випадку реорганізації права та зобов’язання закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства.

          12.5.У разі припинення юридичної особи (у результаті ії ліквідації, злиття, поділу, приєднання, або перетворення) передача активів проводиться одній, або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду за рішенням засновника.

         12.6.Ліквідація закладу дошкільної освіти  відбувається у формі позбавлення її статусу закладу освіти та статусу юридичної особи засновником.

        12.7.Реорганізація та ліквідація закладу здійснюється згідно з чинним законодавством.

12

         12.8.При реорганізації чи ліквідації закладу дошкільної освіти здобувачам освіти забезпечується можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти.

 

         12.9.При реорганізації чи ліквідації закладу дошкільної освіти працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.

 

 

Директор  КЗ ЗДО «Мальвіна»                                                         В.Г.Колєсова 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

В даному Статуті пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 13 (тринадцять) сторінок.

 

Секретар  Чумаківської

сільської ради ______   В.В.Паранько

 

 

В даному Статуті пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 13 (тринадцять) сторінок.

 

Секретар  Чумаківської

сільської ради ______   В.В.Паранько

 

 

В даному Статуті пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 13 (тринадцять) сторінок.

 

Секретар  Чумаківської

сільської ради ______   В.В.Паранько

 

 

В даному Статуті пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 13 (тринадцять) сторінок.

 

Секретар  Чумаківської

сільської ради ______   В.В.Паранько

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар